Veel gestelde vragen

Algemeen

Hoe lang zijn deals beschikbaar op Wetrada?

Wij breiden ons assortiment dagelijks uit en bieden deze aan voor een gemiddelde duur van 60 dagen. Onze deals zijn beschikbaar op doorlopende basis en wij zullen nooit uitverkocht zijn.

Heeft Wetrada een winkel of showroom?

Nee, op dit moment niet, maar wij zullen er snel een creëren in ons kantoor in Hilversum.

Direct van de producent zonder tussenkomst van handelaren, is Wetrada niet de handelaar nu?

Allereerst, dat is een uitstekende vraag en het antwoord is nee! WeTrada is geen tussenhandelaar, omdat wij geen producten inkopen of op voorraad nemen zonder dat deze zijn besteld door onze klanten. Wij verzorgen de inkoop voor onze klanten pas als een deal succesvol is en er genoeg deelnemers zijn.

Hoe verdient WeTrada geld?

WeTrada krijgt een commissie van de producent en wij nemen een kleine marge over de verkoopprijzen om kwaliteit en garantievoorwaarden te garanderen en te kunnen naleven.

Welke betaalopties kan ik kiezen?

WeTrada accepteert bijna alle betaalmethodes zoals: iDeal, MrCash, Paypal, etc. Betalingen lopen via de bekende Nederlandse betaalprovider Mollie

Hoe pas ik mijn gegevens aan zoals email en wachtwoord?

Je kunt je email en wachtwoord aanpassen door op “mijn profiel” te klikken en binnen je profiel de aanpassingen te doen. Je kunt ook een nieuw wachtwoord opvragen door op “wachtwoord vergeten” te klikken. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met ons via de chat [doorlinken?] of email naar support@wetrada.com.

Hoe pas ik mijn email voorkeuren aan?

Je kunt deze aanpassen door op “mijn profiel” te klikken.

Ik zou wel willen werken voor WeTrada kan dat?

We zijn vereerd! Je kunt je CV opsturen naar info@wetrada.com en krijgt gegarandeerd binnen 24 uur reactie.

Verzending & Bezorging

Verzenden jullie internationaal?

Ja, wij verzenden op dit moment naar Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Kijk goed op de pagina’s per land wat de totaalprijzen zijn.

Hoe worden de verzendtijden bepaald?

Jouw bestelling snel leveren is zeer belangrijk voor ons en heeft daarom onze hoogste prioriteit. We doen ons best om onze verzendtijden zo precies mogelijk te bepalen en altijd op tijd te leveren. Dat gezegd hebbende, onze verzendperiodes zijn inschattingen en wij kunnen niet altijd een exacte afleverdatum van te voren garanderen. Er komen namelijk zeer veel factoren kijken bij het verzenden van producten op grote afstanden. Op sommige van deze factoren hebben wij helaas geen invloed. Nadat je meedoet met een deal en hiervoor betaald hebt, kun je continu de status volgen van jouw bestelling door op ‘mijn profiel’ te klikken en te kijken bij ‘mijn bestellingen’.

Hoe bepalen jullie de verzendkosten?

Het doel van WeTrada is om onze klanten een zo prettig mogelijke koopervaring te laten beleven, tegen de best mogelijke, zeer lage prijs. Wij werken hard om onze verzendkosten zo laag mogelijk te houden, maar we verzenden veel grote objecten. Onze policy is om geen winst te maken over deze kosten en ze in onze verkoopprijzen als all-in aankoopprijs aan te bieden.

Betaalmogelijkheden

Welke betalingsopties bieden wij aan?

Bij WeTrada bieden wij de volgende betalingsopties aan:

  • iDEAL
  • Mister Cash
  • Visa
  • MasterCard
  • OverBoeking
  • Paypal
  • Klarna Factuur
  • Sofort
iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.
Credit Card
Wanneer u met uw creditcard betaalt, kan uw creditcard informatie veilig worden ingevoerd. In samenwerking met uw creditcardmaatschappij zullen wij voor de uitvoering van de betaling zorgdragen. Gecontroleerd doormiddels van de veiligheidscode van Visa en Mastercard. Om uw betaling af te ronden, kan u gevraagd worden de 3-D beveiliging te activeren als dit nog niet is gebeurd. Dit zorgt voor een extra beveiliging omtrent uw betaling. De betalingsgegevens worden dan via uw creditcardmaatschappij of bank goedgekeurd. U kiest vervolgens de door u of uw bank aangewezen authenticatiemethode om te controleren of u de rechtmatige pashouder bent.
OverBoeking
Wanneer u ervoor kiest om met via OverBoeking te betalen voor uw bestelling, geeft u direct opdracht om het totaalbedrag over te boeken naar ons bankrekeningnummer. De meest voorkomende manier is dat u er hier online opdracht voor geeft. Wanneer u deze betalingsoptie selecteert, tijdens de checkout, zal de volgende pagina u alle informatie verschaffen die u nodig heeft om de betaling succesvol uit te voeren. Let er s.v.p. op dat het van groot belang is dat alle gegevens correct worden ingevoerd, anders zal de betaling niet worden verwerkt. Let op: Het kan tot 5 werkdagen duren voordat een betaling met OverBoeking is verwerkt, hierna bedraagt de levertijd van uw bestelling 3 werkdagen. LET OP: s
  • Wanneer de refentiecode niet overeenkomt met de PSP referentiecode kan de betaling niet gekoppeld worden aan uw bestelling en zal het aankoopbedrag automatisch terug gestort worden op uw rekening.
  • Wanneer het bedrag niet overeenkomt met het bedrag dat in de bestelling genoemd wordt zal het aankoopbedrag automatisch terug gestort worden op uw rekening.
  • Houdt u er rekening mee dat de betaling binnen 10 dagen voldaan dient te worden anders wordt het aankoopbedrag automatisch terug gestort worden op uw rekening.
Sofort
SOFORT Banking behoort tot de online direct-overschrijvingsmethodes. Het werkt op basis van het beproefde Internetbankieren. Het voordeel is echter: u hoeft zich niet te registreren of een virtueel account, een zogenaamde e-wallet, aan te maken. Bij SOFORT Banking gaat het om directe overschrijvingen. Hiervoor selecteert u bij het online winkelen simpelweg SOFORT Banking als betalingsmogelijkheid. U wordt vervolgens automatisch naar het beveiligde betalingsformulier geleid. De overschrijvingsgegevens worden automatisch overgenomen, zodat u slechts uw bank hoeft te selecteren en uw vertrouwde gegevens voor Internetbankieren hoeft in te voeren. Vervolgens geeft u de overschrijving met een bevestigingscode vrij. De gegevens worden gecodeerd aan uw rekening voor Internetbankieren overgedragen. Uw webshop ontvangt een bevestiging in real-time dat u de overschrijving bij uw Internetbankieren in opdracht hebt gegeven en kan de bestelling direct verwerken. Hierdoor kan de webshop uw artikelen snel leveren.
Overig:
  • Paypal
  • Mister Cash
Paypal en Mister Cash zijn beide E-Wallets en zijn erg populair aangezien deze methodes uw bankgegevens beveiligd opslaan. Onze website ondersteunt zowel Paypal als Mister Cash, zodat u niet elke keer opnieuw uw informatie hoeft in te vullen. Wanneer u voor een van deze betalingsopties kiest, zult u omgeleid worden naar de betreffende website van Paypal of Mister Cash om daar in te loggen, en vervolgens de betaling uit te voeren. Voor meer informatie kunt u de website van zowel Paypal als Mister Cash raadplegen. Achteraf betalen: Klarna Factuur Als u kiest voor betaling via een Klarna Factuur dan ontvangt u een factuur als u de bestelling thuisbezorgd hebt gekregen. U heeft dan 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen aan Klarna.

Hoe bepalen jullie de verzendkosten?

Het doel van WeTrada is om onze klanten een zo prettig mogelijke koopervaring te laten beleven, tegen de best mogelijke, zeer lage prijs. Wij werken hard om onze verzendkosten zo laag mogelijk te houden, maar we verzenden veel grote objecten. Onze policy is om geen winst te maken over deze kosten en ze in onze verkoopprijzen als all-in aankoopprijs aan te bieden.

Bestellingen

Hoe lang duurt het voor ik mijn product in huis heb?

Om jouw de beste prijs-kwaliteitverhouding te kunnen bieden laten wij onze producten maken in verre landen. Hierdoor duren de bestellingen langer dan je gewend bent op normale webwinkels. De levertijden worden per product en verzendmethode bepaald, en liggen gemiddeld tussen de twee tot drie weken bij luchtvracht en acht tot tien weken voor zeevracht. Echter, WeTrada doet er alles aan om de bestelling sneller bij jou thuis te krijgen dan deze periodes.

Hoe kan ik de status bekijken van mijn bestelling?

Je kunt je bestelstatus bekijken door op ‘mijn profiel’ te klikken en vervolgens op ‘mijn bestellingen’ te klikken.

Kan ik mijn afleveradres aanpassen?

Dat kan door op ‘mijn profiel’ te klikken, je kunt je adres tot uiterlijk 48 uur voor levering vanuit ons magazijn in Nederland aanpassen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien je je bedenkt, dan kun je tot 24 uur na betaling je bestelling annuleren. Na deze periode zal je product gemaakt en verscheept worden. Heb je eenmaal je product in huis en wil je het retourneren dan kan dat binnen 15 dagen na ontvangst. Wij behandelen iedere aanvraag afzonderlijk en klanttevredenheid staat daarbij voorop.

Retrourneren

Kan ik mijn product terugsturen?

Ja, binnen 15 dagen na ontvangst van je bestelling heb je de mogelijkheid het product terug te sturen. Uiteraard moet het product ongebruikt en dus in nieuw staat verkeren. Indien je hier gebruik van wilt maken, neem dan contact met ons op via support@wetrada.com

Help! Mijn product is beschadigd bij aankomst, wat nu?

In dit uitzonderlijke geval neem dan zo snel mogelijk na ontvangst contact met ons op. Maak duidelijke foto’s waarop we kunnen zien wat er aan de hand is. We kunnen dan zorgen voor een vervanging of vergoeding.

Help! Ik heb het verkeerde product ontvangen!

In dit zeer uitzonderlijke geval neem je direct contact met ons op via support@wetrada.com.