Klachten afhandeling

Allereerst spijt het ons dat u op deze pagina terecht gekomen bent! Wij doen er doorgaans aan alles aan om klachten te voorkomen. Is dit ons echter niet gelukt, bieden wij u allereerst ons excuus aan.

Heeft u een klacht, ga dan als volgt te werk. Wij zullen uw klacht uiterst serieus nemen, en er alles aan doen om deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Verzamel alle informatie met betrekking tot de klacht, zoals foto's, factuurnummer, en verdere gerelateerde zaken. Stuur deze informatie bij voorkeur per email naar: info@wetrada.nl Alternatief kunt u ook uw klacht en de benodigde informatie per post sturen naar: WeTrada B.V., Tav: Klachtencommissie, Voltastraat 11 - 6902 PT - Zevenaar- Nederland.

Wij zullen u binnen 3 werkdagen een bevesting van ontvangst en eventueel direct, of anders binnen 10 werkdagen een reactie sturen, waaruit we vervolgacties zullen ondernemen. Mochten u als klant, en wij als WeTrada er niet uit kunnen komen kunt u als klant terecht bij de Stichting Webshop Keurmerk, voor bemiddeling. Wij als WeTrada zijn aangesloten als lid van Stichting Webshop Keurmerk, en zullen meewerken aan deze bemiddeling.

Uiteraard gaan we er vanuit dat het zover niet zal komen!